Friday, December 24, 2010

Romanii si afacerile

Nu stiu ce ne face pe noi romanii asa de prosti afaceristi. In America am trait in trei orase si in toate trei pot spune ca afacerile facute de romani sucked. In primul rand reclama pentru afacerea respectiva este de multe ori inexistenta, baza reclamei de fapt fiind sa stii pe cineva care stie pe altcineva blah blah. Customer service ce sa mai zic, nu cred ca se stie de conceptul asta, in afara faptului ca de multe ori comenzile se screw up nu exista nici macar elementarul bun simt de a admite vina si a oferi un cupon sau un discount de vreun fel sau altul.
Sa va dau un exemplu, am trimis un email sa cumpar niste salamuri romanesti. Nu am primit nici un raspuns la email cateva zile si avand in vedere ca sunt sarbatori si ca aveam nevoie neaparat inainte de Craciun am trebuit sa sun in schimb. Prin telefon ne-am inteles sa comunicam prin email de-acum acolo. In primul email semnatura afaceristului nu continea nici numar de telefon nici website...:)
Cam atat, am vrut sa imi spun si eu oful, chiar imi pare rau ca suntem asa. Am avut si eu o afacere cam un de zile si pot spune ca nu este usor sa ai o afacere mai ales intr-o tara straina, dar totusi am putea sa fim putin mai atenti cu clientii nostrii :)

La multi ani la toata lumea!

PS Scuze pentru greselile gramaticale, uneori mai uit sa scriu

4 comments:

  1. Data viitoare spune-mi ca-ti fac pachet din New York cu carne de toate felurile :)
    Sunt 3 magazine de mezeluri romanesti de salivezi doar cand le privesti vitrina de afara...

    ReplyDelete
  2. Sa stii ca s-ar putea sa apelez la tine in cazul asta :D doar sa imi dai un website ca sa am de unde sa aleg ;)

    Craciun Fericit!

    ReplyDelete
  3. Sarbatori fericite!
    Simona
    http://subcer.wordpress.com
    Nu stiu de ce dar e singura modalitate de a scrie pe blogul tau, altfel nu-mi permite si nu inteleg de ce....

    ReplyDelete
  4. Sarbatori fericite si tie Simona, este ciudat ca nu te lasa de a scrie pe blog. Poate trebuie sa join my friends iarasi. O sa incerc si eu sa urmaresc blogul tau sa vedem poate asta va rezolva problema.

    ReplyDelete