Friday, December 31, 2010

La Multi Ani 2011

Iata ca intram intr-un nou an - 2011.
Pentru mine anul care a trecut a fost si banal si exceptional. M-am facut poate mai intelept, mi-am mai scazut poate din vise numai pentru a le inlocui cu vise mai practice, am fost inconjurat de oameni care mi-au dat niste lucruri exceptionale pentru inima si sufletul meu si le multumesc pentru asta. In legatura cu munca sunt bariere care au existat si inca exista acolo, unele puse de mine intentionat pentru a putea deschide alte oportunitati, altele puse de altii, dar in cele din urma toate isi au un rost impartit de la Dumnezeu care de altfel tot timpul m-a ajutat chiar cand eu nu am vazut ajutorul God Bless si ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot ajutorul dat de-a lungul timpului.
Anul viitor se anunta foarte ocupat, am cateva proiecte majore de care trebuie sa ma ocup si cu ajutorul lui Dumnezeu sa le finalizez.
Acuma doresc tuturor carora calea internetului ii aduce pe paginile mele Un An Bun, multa sanatate si nu uitati niciodata sa intindeti o mana celor la nevoie!

God Bless

Dan

No comments:

Post a Comment