Tuesday, December 14, 2010

Ganduri

Vad ca incet, incet imi vin tot felul de ganduri in ultima vreme. Viata este asa de scurta si majoritatea oamenilor si-o consuma pe lucruri triviale care nu fac nici un sens, atat in viata lor cat si a altora.
Multi oameni sunt plini de energie negativa si morbida care nu isi are loc in lumea asta plina de mizerie. Totusi poate ca daca nu exista raul, veninul si invidia din jurul nostru atunci nu puteam vedea binele, lumina si optimismul celor din jurul nostru. Trebuia sa vedem tigania din cartierele in care am crescut ca sa putem sa vrem sa scapam de acolo. Trebuia sa vedem gastile de cartier ca sa invatam ce este bataia si cum sa ne aparam.
Prea multi oameni traiesc prin prisma cum ii vad altii. S-au intrebat oare acei oameni daca asa cum se vad ei in oglinda ii multumeste?
On the other hand am intilnit si oameni care pur si simplu sunt incapabili, sau poate chiar refuza sa accepte realitatea lipsei lor de caracter. Poate traind prea mult in exilul la care m-am supus personal m-am inmuiat si am uitat ca sunt atatia idioti in lume. Aceasta descoperire ma incurajeaza in a imi continua exilul spiritual si a cauta inspiratia in a scrie cea de a doua carte pe care planific sa o public.
De multe ori am fost subestimat atat fizic cat si intelectual de-a lungul vietii mele. Ceea ce nu au realizat niciodata privitorii a fost faptul ca niciodata nu am fost interesat de cum sunt vazut de altii. Am participat la multe competitii sportive, de multe ori am castigat, alteori nu, dar niciodata nu m-am oprit in a ma antrena si a imi urma calea - atat intelectuala cat si fizica, pe care mi-am ales-o.
Scopul vietii mele nu este sa primesc aprobarea nimanui. Nu consider ca am primit aceasta viata data de la Dumnezeu ca sa ma laud nimanui cu ce pot face sau cu ce am facut. Daca am luat anumite decizii cu ce sa fac si ma aflu unde ma aflu acuma am motive personale care nu privesc pe nimeni. Calirea intelectuala si fizica nu se face prin a ne uita sa vedem cine ne sunt spectatorii, judecatorii suntem noi....nimeni altcineva!

No comments:

Post a Comment