Tuesday, December 28, 2010

Avem prea multi politisti?

Asta este intrebarea. Rasfoind ziarele romanesti, cum fac zilnic de altfel, mi-au cazut ochii pe un articol care mentiona ca noi romanii avem cu 25% mai multi politisti decat restul Europei si ca vezi doamne aruncam banii pe fereastra si de aia nu are tara buget. Stirea este inca de actualitate pentru ca, ca de obicei nimeni nu stie ce masuri sa ia.
Colac peste pupaza, cine zice asta este culmea chiar Ministrul Administraţiei şi Internelor, Vasile Blaga. Domnia sa se pare ca nu prea merge cu tramvaiul prin Bucuresti sa vada cu se fura din buzunare. Lui taica-meu i-au furat toata pensia hotii din tramvaie acum cateva luni.
Idiotii care fac statisticile astea nu fac si statistica crimelor care se intimpla in Romania si care, apropos, ar trebuie reportate tot dupa metodele europene. In Romania cand am fost mi-a fost frica sa ies pe strada. Acum cativa ani am mers la mare, noroc ca sunt sportiv de felul meu si stiu sa ma apar, ca eram cat pe aci sa ma iau la bataie cu bisnitarii din Mamaia care vroiau sa imi fure banii din mana la casa de schimb valutar. Politia statea si fuma la coltul strazii si sunt convins ca ar fi intervenit numai dupa ce faptul era deja consumat.
Anyways my point is, ca in loc sa micsoreze numarul de politisti poate ar fi mai bine sa micsoreze numarul crimelor pe cap de locuitor. Furtul din buzunare, spartul masinilor, furtul din apartamente au ajuns asa de normale ca romanul de rand nu mai este socat de mult de ele.
Ziaristii care au scris articolul ar trebui sa se mute putin in Germania sau Elvetia si dupa aia sa compare cati politisti avem si daca sunt suficienti.

2 comments:

  1. Pai tu mergi la mare...in Romania ?!
    Cu cativa ani chiar sa vin in State, am constatat ca ofertele de vacanta pentru Grecia, Bulgaria etc., pe langa ca sunt mai ieftine, sunt net superioare litoralului romanesc. Trist, dar nu mergi la mare din patriotism, ci sa te simti bine cu familia si prietenii...

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate Dane, dar este tara noastra, asa la mare am mers si in Hawaii care nu se compara cu Marea Neagra. Nu am mers acolo pentru mare ci am mers pentru ca de acolo ma trag :)

    ReplyDelete