Thursday, December 30, 2010

John Howie a doua vizita

Ieri seara mi s-a facut o mare pofta de o friptura. Am avut doua optiuni care mi-au venit imediat in minte, Ruth's Steakhouse si John Howie. Amandoua variantele super apetisante avand in vedere ca le mai vizitasem in trecut. Grea decizie de luat, pana la urma John Howie a castigat pentru simplul motiv ca are live music cu un pianist care face atmosfera sa fie classy si relaxanta. Am mai facut un review la John Howie mai demult si de data asta am decis sa incerc ceva mai diferit ca sa imi pot face o impresie mai completa despre meniul lor. Deci am comandat o french onion soup care nu a fost exceptionala si in nici un caz nu se compara cu cea pe care o consider THE French Onion Soup in the North West si care poate fi gasita la restaurantul Cafe Campagne in downtown Seattle. Pe langa supa am luat ciuperci umplute cu escargot care spre surprinderea mea au fost super buni, nu ma omor dupa melci in general, dar felul in care au fost copti in ciuperci si condimentati subtil au reusit sa imi schimbe impresia despre ei. Am mai luat si niste vegetale numite Napoleon care nu m-au incantat prea mult, de altfel le-am lasat in farfurie. Ca fel principal am luat un New York steak care a fost buna dar nu exceptionala, mi se pare ca si la celalalt review am spus la fel :). De baut, am luat un pahar de Pinot Noir si un Grey Goose coktail care au fost acceptabile. Overall o experienta frumoasa, relaxanta in sunetele molcoame a pianului din colt. Mai jos am pus o lista cu ce am comandat in caz ca vreti sa treceti si voi pe acolo candva. Notele pe care le-am dat sunt de la A la D cu D fiind cea mai de jos.

Lista cu ceea ce am comandat (cu preturile luate de pe meniul restaurantului):

½ Dozen Escargot, Cremini mushroom caps,
Parmigiano Reggiano, pesto-garlic butter ............................................................................. 12 - A-

French Onion, ciabatta crouton, Gruyere and
Parmigiano Reggiano cheeses.................................................................................................... 8 - B

Roasted Vegetable Napoleon, caramelized fennel and leeks, eggplant,
dehydrated tomato, sweet bell peppers, zucchini, mushrooms,
mozzarella cheese, roasted yellow tomato sauce.................................................................9 - D

* New York Strip .................................................14 oz - 54 B+



Impresia generala pe o scara de la 1-10:
Serviciul - 9
Curatenia - 10
Toaletele - 7 (sunt in afara restaurantului intr-un hol comun cu Artisanal)
Atmosfera - 10 - muzica live la pian - very cool
Mancarea - 8 - fripturile bune dar nimic spectaculos pentru pretul platit
Pret - 5 - scump, chiar foarte scump pentru mancarea oferita.
As mai merge? - cu siguranta :)

No comments:

Post a Comment