Tuesday, December 28, 2010

Cheltuieli neprevazute

Zilele trecute am observat ca roata din dreapta in fata pierde aer. Prima data am crezut ca cineva mi-a dezumflat rotile, dar nu prea imi dadeam seama cine. Anyways m-am dus la un Peco si am pus aer dar a doua zi la fel - cauciucul aproape ca se odihnea pe asfalt. Hmm, am luat masina si am condus pina la Les Schwab ca sa imi vulcanizeze cauciucul, au mai facut-o o data in trecut cand imi intrase un cui in roata si stiam ca o fac pe gratis. Deci ajung acolo si dupa vreo ora de asteptare (parca ii apucase pe toti sa cumpere cauciucuri) mecanicul mai cheama inauntru si imi arata amandoua cauciucurile din fata. Complet tocite de parca fusesera trecute prin sita de ras branza. Cel din dreapta era pur si simplu crapat, asa imi trebuie daca imi cumpar cauciucuri europene.
Ce sa mai zic 15 minute mai tarziu si 400$ mai putin si iata am cauciucuri noi. O cheltuiala destul de mare si foarte neprevazuta...chiar in mijlocul sarbatorilor de iarna. Sper ca astea sa ma tina mai mult de 2 ani. Mai strangem cureaua putin :)

No comments:

Post a Comment