Thursday, April 1, 2010

Voltera

Brunch - Am avut branch la Voltera care se pare ca este restaurantul favorit a lui Rachel Ray din Seattle. Brunch este o combinatie intre micul dejun 'breakfast' si pranz 'lunch' si se pare ca a devenit asa de popular incat are un nume propriu. Meniul pe care l-am avut pentru brunch este acesta, si comenzile au fost Duck and Yukon Gold Potato Hash (rata cu cartofi dati pe razatoare) si Milano! Milano! Savory herb bread pudding topped with two eggs any style, asparagus tips and smoked Gouda cream. (budinca de paine, cu asparagus si branza afumata gouda).

Milano Milano a fost o optiune foarte buna si gustoasa. Rata cu cartofi mi s-a parut cam fara gust si nimic care sa spun ca mi se pare deosebit. Serviciul in schimb este excelent, locatia este foarte frumoasa in Seattle, restaurantul mi s-a parut foarte curat si primitor.
Review pe o scare intre 1-10:
Mancare 7-8
Locatia 8
Curatenie 9
Serviciu 10

Daca as mai merge - Da, cu siguranta



No comments:

Post a Comment