Monday, April 26, 2010

Pearl restaurant review

Este timpul pentru un alt restaurant review - Pearl - Bellevue.
Restaurantul este in downtown Bellevue, putin ascuns de privirea trecatorilor fiind situat discret pe o straduta laturalnica strazii principale. Ca parcare sunt doua optiuni: valet sau parcare la Bellevue Square Mall si mers cam 2 minute pe jos pina la restaurant. Fiind frumos afara am optat pentru a doua varianta mai ales ca am nevoie de ceva miscare si pe deasupra parcatul la mall este gratis :).
Deci am ajuns la restaurant, dupa cum am spus mai sus foarte discret asezat pe dupa colt ;)
Am intrat in hol si imediat am fost intimpinati de hostess care a fost foarte profesionala si politicoasa. Am ajuns la masa unde chelnerita a venit imediat urandu-ne o seara frumoasa etc. De baut am comandat un "DRAGON - BERRY MOJITO:bacardi dragon berry rum, fresh mint & raspberries triple sec, simple syrup, soda water" care cu toate ca a deviat putin (mai mult) de la reteta originalului mojito si de la genul paharului in care ar fi trebuit servit a fost totusi surprinzator de bun.

Ca mancare am comandat "CHEF’S CIOPPINO: shrimp, shellfish, salmon, whitefish and tuna, garlic-tomato broth, red pepper, rouille , olive toast $24" care este un fel de Bouillabaisse varianta italiana. A fost deosebit de gustoasa si destul de satioasa. Ca si cantitate a fost cantitatea europeana deci portia mai mica decat la restaurantele normale americane. A fost de asemenea medium spicy ceea ce a dat un extra kick pe papilele gustative dar totul a fost stins foarte usor cu painea prajita inmuiata in ulei de masline care s-a aflat in farfurie.

Ce a fost interesant in restaurant a fost faptul ca si in stanga si in dreapta mea numai clienti britanici sau francezi ceea ce m-a face sa cred ca mancarea este se apropie probabil foarte bine de cea servita in Europa.
Celalalt fel de mancare a fost DUNGENESS CRAB CAKES stone-ground mustard sauce,frisee - apple salad,warm bacon vinaigrette, house cut fries $27" care a fost de asemenea bun. De obicei nu ma inebunesc dupa crab cakes dar de data asta a fost o alegere buna cu toate ca as zice ca au fost putin cam scumpe. Cartofii prajiti au fost numai ok, nimic deosebit.

Ca desert am luat favoritul meu creme brulee "MOCHA CRÈME BRULÉE flamed sugarcrust,chocolate espresso beans $8" care nu a fost prea bun.

Review pe o scare intre 1-10:
Mancare 8-9
Desert 6-7
Locatia 8
Curatenie 9
Serviciu 10

Disclaimer: preturile si descrierea mancarii a fost luata de pe website-ul restaurantului.

No comments:

Post a Comment