Tuesday, April 13, 2010

Kombucha sau Kvass

Kombucha sau Kambucha sau Kvass este ceai fermentat care conform naturistilor ajuta digestiei, mareste metabolismul si curata organismul. Isi are istoria in Rusia si as putea spune ca nu am intilnit rus in America care sa nu fi auzit de Kvass. Eh, ieri am ajuns pe la Whole Foods in Bellevue si ce vad in cooler...o sectie intreaga plina de Kombucha. Am ramas surprins pentru ca din researchul care l-am facut in America au fost niste cazuri de indigestii puternice si chiar morti cauzate de aceasta bautura si sincer sa fiu nu ma asteptam sa o gasesc tocmai la Whole Foods care este considerat unul dintre supermarketurile mai fancy de aici din cartier...sau poate de aia am si gasit-o aici ;)
Hmmm, ma apropii de cooler si iau una din sticle, o cumpar si cand ajung acasa imi dau seama de ce Whole Foods a considerat ca este safe sa o vanda. Kombucha pe care l-am cumparat are un ingredient special pe care oricine si l-ar dori intr-o forma de aliment...va las pe voi sa ghiciti :)


No comments:

Post a Comment