Friday, April 16, 2010

Ratza in parcare

Astazi cand am venit la munca, mai sa dau peste un ratzoi care dormea linistit chiar in mijlocul strazii. L-am ocolit cu grija si dupa ce am franat zgomotos, abia de s-a sinchisit sa isi deschida un ochi dupa care si-a infundat inapoi capul verzui sub aripa. Prima data am crezut ca este bolnav deci am oprit masina si m-am dat jos sa il gonesc din mijlocul strazii ca sa nu fie calcat de alta masina din greseala. Vai ce indignare pe capul lui, s-a uitat la mine cu repros, m-a macanit cu dezgust si si-a luat zborul mutandu-se mai incolo. Am zambit, m-am urcat in masina si mi-am continuat drumul...

2 comments:

  1. hahahaha ce faaaain !!
    de ce nu ai pozat ratzoiul ? :(

    ReplyDelete
  2. Din pacate ma grabeam la munca si probabil impreuna cu nedumerirea faptului ca era sa il calc cu masina nu mi-a trecut prin cap sa scot telefonul si sa ii fac o poza. Daca il mai prind o data il si pozez :)

    ReplyDelete