Sunday, September 4, 2011

Weekend...long pentru unii scurt pentru mine

Mi-am pus palaria hawaiiana, m-am asezat pe chaiselong in gradina si m-am apucat de scris. Conform yahoo weather afara sunt 27C, dar avand in vedere ca nu bate vantul mai deloc eu as zice ca sunt peste 30C. Oricum este frumos si se pare ca o sa fie frumos si de-acum incolo, am avut o vara tarzie dar frumoasa.
Astazi m-am sculat de dimineata, mi-am facut siesta de spalare, mancare la caine si la pisica, o cafeluta rapida si imbarcarea pentru o mini excursie. Locatia de astazi - Rattlesnake Lake - nemaipomenita! Nu ma asteptam sa fie asa de frumos. De la poalele muntelui unde se afla lacul sunt cam 2 mile de urcat pana in varf, unde vederea iti ia respiratia. In varful muntelui este o simpla stanca pe care se inghesuie toti care s-au incumetat la urcatul celor 2 mile. Stanca este atat de sus si mica incat si catelusei mele ii era frica sa stea prea aproape de margine...nu ca ar fi ea cel mai curajos caine din ograda :). De sus de tot lacul se vede nemaipomenit, cine stia ca la numai 35 de minute distanta se afla o astfel de bijuterie. Cu siguranta ca ma voi duce din nou. Acuma este timpul sa iau o mica pauza, poate o alta cafeluta si inapoi la racoarea din casa...

Weekend placut


Acesta este viewul de sus...eu zic ca s-a meritat :0)

Rabdatoarea Saaba in drum spre pisc...

Pe Ledge - adica pe marginea stancii de unde se vede lacul - Punct final!

Pe harta se arata de unde am plecat si unde trebuie sa ajungem...in realitate este mult mai lung :)

Frumusetea linistita a lacului!

No comments:

Post a Comment