Friday, September 9, 2011

Incredibil pana unde se duce nesimtirea

Ma intreb daca nesimtirea asta este o trasatura comuna tuturor neamurilor care trec de la Germania incoace spre est? Ieri am fost la niste tenis si cand ma intorc cu masina pe la ora 7:30 vad o femeie cu doi copii langa zidul casei mele jucandu-se cu niste trotinete si femeia aruncand din cand in cand o privire in casa. Ca sa fiu mai clar ca sa ajungi la zidul casei trebuie mai intai sa te urci pe un driveway de ciment din fata casei pe o distanta de vreo 10 metrii. Conform legilor americane proprietatea cuiva incepe de la bordura si pana la casa deci femeia trecuse cu cam 10 metrii in interiorul proprietatii mei. Am recunoscut copii ca fiind a unei vecini armence si probabil femeia era mama ei. Am coborat din masina si i-am explicat ca ceea ce a facut ea se cheama trespassing pe proprietea cuiva si poate fi amendata, la care raspunsul ei tradus in romana: copii, ce sa le fac, se duc asa la toate casele. Fara pic de scuze, sau responsabilitate ca intra pe proprietatea cuiva…incredibil!

No comments:

Post a Comment