Monday, September 5, 2011

Invatati

Each of us is attracting in every moment of our lives. So when you feel that the law isn't working for you because you don't have what you want, realize that the law is responding to you. You are either attracting what you want or you are attracting the absence of what you want.
The law is still working!

De multe ori simtim ca nimic nu ne merge in viata - Nu sunteti singurul sau singura. Fiecare dintre noi trece prin asta, mai devreme sau mai tarziu, chiar daca de multe ori nu vrem sa admitem in fata altora sau chiar in fata noastra. Am in jur de 20 de ani in America de Nord si pot spune ca am fost si sus am fost si jos, chiar foarte jos si chiar destul de sus.
Cand am plecat din Romania ultimul lucru pentru care am plecat au fost banii. Nu m-au interesat niciodata banii, probabil pentru ca am trait o viata confortabila in Bucuresti, cu parintii relativ sus pusi, mergand la scoala buna, traind intr-un cartier bun etc. Ceea ce m-a trezit si scuturat putin din viata plina de confort in care am trait a fost stagiul militar probabil, unde am avut sansa sa experimentez cu proprii mei ochi nivelul de prostie umana care poate exista in lume.
O data iesit din armata, societatea in care urma sa traiesc in acei ani post revolutionari m-a dezgustat. Nu se putea face nimic fara sa ai pile si relatii sau sa pupi in fund. Taica-meu avea nenumarate pile si relatii dar am refuzat ajutorul lui pentru ca probabil nu mi-as fi iertat niciodata faptul ca nu m-am ridicat singur pe picioarele mele. Nu regret nici o clipa aceasta decizie. Am 'fugit'din acea societate bolnava si am plecat in Europa occidentala unde nu a fost deloc usor. Am mai scris intr-un post anterior cum faptul ca am studiat artele martiale m-au ajutat foarte mult in viata, si probabil in acest voiaj pe continentul european m-au ajutat cel mai mult. In Bucuresti am avut sala mea de antrenament unde zilnic ne antrenam atat fizic cat si mintal. Ce m-a ajutat cel mai mult in acest voiaj nu a fost antrenamentul fizic, care totusi a jucat un rol, ci mai mult cel psihic. Puterea de a face lucuri in viata atat in Europa cat si in America, mi-a venit de la lectiile de meditatie. Daca aveti vreodata posibilitatea de a practica meditatia va recomand din tot sufletul. Veti gasi pacea pe care o cautati de ani de zile...
Cine a intrat in istorie nu au fost oamenii bogati, cu toate ca au intrat si ei uneori, dar majoritatea au fost cei care au avut tarie de caracter. De la Leonardo si pana la Napoleon, de la Musashi si pana la sfintii bisericii crestine, acesti oameni nu au fugit dupa bani, ci dupa cunoasterea de sine.
Incercati sa atrageti in viata voastra lucruri care va satisfac sufletul, nu buzunarul. Pe cei care va arunca cuvinte otravite, ignorati-i...vor muri in propria voma. Cu cat va veti gasi mai multa pace, cu atat veti elimina negatia din jurul vostru. Cei invidiosi, gelosi si rai, ori se vor converti ori vor dispare, pentru simplul motiv ca vor deveni irelevanti.
Plutiti deasupra lumii cu ochii inchisi si simititi dragostea universului care va inconjoara...

1 comment:

  1. Asa e, si ce frumos ai subliniat lucruri atit de adevarate la care nu avem timp sa ne gindim....

    ReplyDelete