Sunday, September 11, 2011

Duminica la munca

Astazi am mers la munca. Soarele mi-a oferit acest rasarit spectaculos. Am facut o poza rapida cu telefonul, nu a iesit prea buna dar credeti-ma ca in realitate arata excelent.
Ieri Seattle a pierdut meciul de fotbal impotriva Real Salt Lake. Ce imi place la fanii din Seattle este faptul ca nu conteaza daca pierdem sau castigam, nimeni nu injura jucatorii sau pe antrenor. Fanii au incredere totala in antrenor si echipa merge inainte. In afara de asta, pe la ora asta (8:00) Seattle este cam pustiu, mai sunt cativa ca mine care a trebuit sa vina la munca dar majoritatea cred ca sunt plecati pe la plaje sau hiking. Astazi se asteapta peste 30C deci o sa fie o zi calduroasa rau. Zilele astea vreau sa ma apuc din nou de P90X ca parca m-am lenevit in ultima vreme, sincer sa fiu faptul ca ma scol zilnic pe la 6 dimineata nu prea ajuta. Am noroc cu catelusa ca ma mai scoate ea din casa sa o mai plimb, altfel cred ca as fi un total couch potato.

No comments:

Post a Comment