Wednesday, February 16, 2011

America, America

Din citirea altor bloguri m-am gandit ca poate cititorilor din Romania le-ar place sa descriu cam cum decurge o zi normala in America. Poate am intrat atata in normalitatea americana ca nu mi se mai pare nimic deosebit sau iesit din comun, dar pe partea cealalta ma gandesc ca asa cum citesc eu plin de interes ce se intimpla in Romania in viata romanului de rand poate asa vor sa citeasca si romanii cum se traieste normal aici.
Dimineata trezirea intre 6:15 si 6:30 depinde cat de somnoros sunt. La 7 incepe munca asa ca am destul timp sa ma spal, sa mangai putin pisica si sa ma imbrac. Imi ia cinci minute sa ajung la munca cu masina asa ca nu ma grabesc. Ajung la munca, imi fac o cafea si ma apuc de citit emailuri. Dupa o zi de munca imi iau baiatul de la scoala si mergem pe la magazine ca sa cumparam mincare dupa pofta pe care o are el, mergem acasa, gatesc pentru el in timp ce isi face lectiile si asa trece ziua pana pe la 9. Sunt zile cand merge si pe la tenis sau uneori chiar amandoi mai tragem un tenis sau un ping pong :). Pentru multi rutina asta zilnica poate suna cam plictisitoare dar mie imi place :)

No comments:

Post a Comment