Wednesday, February 3, 2010

Mijlocul saptamanii

Iata-ne si la mijlocul saptamanii. In afara de fetele acre ale unora de la munca de la mine unul din ei care se intimpla sa fie roman, stau si ma bucur de vremea excelenta din Puget Sound (suburbiile Seattle-ului) si care se incalzeste pe zi ce trece. A inceput sa fie in jur de 12 -13 C, soarele rasare mai devreme, deci cand merg la munca vad si eu putin lumina :D.
Dupa amiaza cand ajung acasa si ma uit pe la stiri nimic mai nou, aia din Irak si Afganistan se omoara in continuare, Obama cauta sa ne convinga ca este tot ala cu care am votat, republicanii isi cauta in sertare sa vina cu un candidat capabil sa ii detroneze pe democrati si ceea ce mi se pare cel mai interesant se pare ca pe americani ii doare cam in fund ca olimpiada de iarna este la doua ore cu masina de ei si ca in vara o sa fie campionatul mondial de fotbal in Africa de Sud.
Ma intreb cum isi dau ei seama daca o chestie are good ratings daca niciodata nu dau la tv? Noroc ca mai prind si un program canadian si mai dau si aia din cand in cand stiri de pe acolo.
Pe la restaurante nu am mai ajuns ca am fost ocupat. Mai nou am joined a gym - David Barton care este pretty cool, putin cam flashy dar este destul de mare ca sa imi fac treaba in liniste.

No comments:

Post a Comment