Sunday, February 21, 2010

La Campagne - restaurant review

Timpul pentru un alt restaurant review. Ascuns pe o strada laturalnica langa Pike Place market am descoperit o mica comoara de restaurant - La Campagne. Un nestemat al bucatariei frantuzesti in inima Seattle-ului.
Am ajuns destul de usor acolo, locuri de parcare (cu plata) sunt cu gramada si cu vremea superba pe care o avem de cateva saptamini incoace a fost o placere sa facem o scurta plimbare pana la restaurant. Locatia este undeva pe o strada laturalnica pe langa Pike Place Market dar este usor de gasit fiind accesibila din mai multe directii. Am intrat in restaurant si instantaneu m-am simtit ca intr-un restaurant din Franta. Edith Piaf canta in surdina, mesele si tot aranjamentul este tipic frantuzesc asa cum l-am intilnit si in Franta si pana si chelneritele arata frantuzoaice cu toate ca una din ele avea accent rusesc :).
Am comandat pentru inceput o supa de ceapa frantuzeasca care nu numai ca arata superb dar a avut un gust absolut Dumnezeiesc. Supa vine cu un capac de paine peste care este turnata branza din belsug si este incalzita in cuptor pana se topeste branza de tot. La gust este un pic acrisoara si combinata cu branza topita este absolut delicioasa.
Un alt aperitiv a fost o varietate de pateuri - Pâté de Campagne
Country-style pork and chicken liver pâté with traditional garnishes - pe care le-am luat si care aratau ca mai mult ca un drob dupa cum se vede si in poza. Absolut delicios si cele doua tipuri de mustar Dijon au fost cireasa de pe tort. In acest moment am fost deja plini pentru ca amindoua aperitivele au fost super satioase, totsi nu ne-am oprit aici si am mers mai departe comandand o friptura cu cartofi prajiti si hamburger cu carne tocata de miel. Amandoua au fost mediocre, friptura a fost la inceput prea cruda iar dupa ce am dat-o inapoi sa o mai prajeasca a fost prea tare. Hamburgerul a avut un gust puternic de miel, nu a fost rau dar am mancat altele mai bune. Ca sa le dau benefit of the doubt, hamburgerul nu este o mancare frantuzeasca si deci nu ma astept ca un restaurant frantuzesc sa se ridice la nivelul celor americane. Friptura este taiata tipic stil frantuzesc si as zice ca prefer mult mai mult NY cut steak sau American TBone steak.
Serviciul a fost excelent deci ii dau nota 9, mancarea - aperitivele merita 10, entree 7 dar o sa le mai dau o sansa si voi comanda casoulet si peste :)


No comments:

Post a Comment