Monday, February 1, 2010

Luni

Iata ca vine o alta saptamana, parca trec pe banda rulanta asa de repede se duc. Cu o vreme intre 9-10 C clima de aici niciodata nu m-a dezamagit. Ma uitam la news in wknd si ma intrebam de ce oare oamenii nu se muta de pe coasta de est la mai cald. In fiecare an au o iarna mizerabila cu tone de zapada, accidente, zboruri oprite etc Acuma vad ca i-a lovit si pe aia din sud cu zapada...la noi in NV (NordVest) nu se intimpla niciodata nimic, tot timpul in fleece ne bucuram de cafeluta zilnica :D - I just love it.

4 comments:

  1. Nu am incapea toti pe coasta de vest. Nu crezi ca am fi cam ingesuiti daca s-ar muta toti aici? :) Poate lor chiar le place acolo

    ReplyDelete
  2. Da, da...mai bine sa stea acolo, nu ne trebuie galagie...aici este nice and cozy :D

    ReplyDelete
  3. Mie imi place pe coasta de est. Clima e OK e cam ca la Atena in Europa s vreau sa vad si zapada iarna, altfel nu mai simt farmecul celor 4 anotimpuri. Si BTW in zona mea sunt mai multe oportunitati de joburi fata de oricare loc de pe coasta de west. Am amici mutati in west care duc dorul coastei de east. S vor sa se intoarca inapoi. Adrian

    ReplyDelete
  4. Sincer sa fiu am locuit pe coasta de Est numai in zona cu zapada, deci nu pot comenta pentru Floridieni ;) - acolo banuiesc ca locuiesti

    ReplyDelete