Monday, February 15, 2010

Iata ca a trecut si Valentine's day

A trecut si Valentine's day si chiar si ziua mea pe-acolo pe aproape.
Am ajuns la o varsta cand stau si ma uit inapoi la anii care au trecut si reflectez ce am facut bine, rau sau as fi putut sa fac diferit...Sunt la o rascruce de drumuri cu mine insumi. Am vazut jumate de lume, am trait in diferite tari, nu as putea zice ca experienta de viata imi lipseste. Intrebarea este daca aceasta experienta imi foloseste la ceva practic? Toti acesti ani petrecuti prin Germania, Franta, Spania, Portugalia, Canada si Statele Unite mi-au adus cunoasterea omului care peste tot cu foarte putine exceptii este la fel. Lucrurile materiale in gandirea noastra superficiala par a valora mult in toate colturile lumii si valoare lor in viata noastra,fara exceptie, este data tot de noi. Poate aceasta experienta de viata mi-a venit in cantitate prea mare pentru ca am ajuns sa nu mi se para nimic deosebit. Este extrem de greu pentru mine sa fiu impresionat de ceva sau de cineva cu adevarat.
Sunt un anonim al acestei lumi si probabil voi sfarsi ca un anonim al acestei lumi, nu stiu inca daca acest lucru este o binecuvantare sau un blestem...poate am nevoie de mai multa experienta de viata :D

No comments:

Post a Comment