Sunday, October 18, 2009

ARTISANAL

A venit timpul pentru un alt restaurant review. Recent in downtown Bellevue, cu toata criza economica care se pare ca a atins restul lumii, s-a deschis un nou centru comercial pe nume The Bravern. Magazine, restaurante samd.
Zilele trecute am fost invitat de niste prieteni la unul din restaurantele care se afla acolo si pe seama caruia s-a facut noise ca ar fi unul dintre cele mai bune restaurante frantuzesti din zona gratie chef Brennan.
Am ajuns in cele din urma la Artisanal unde am comandat Prix Fixe care a constat in Tarte flambee, Chicken cooked under a brick si Chocolate mousse artisanal. Am gustat si de la prieteni supa de ciuperci, miel si crema de zahar ars. Impresia generala care mi-a dat-o restaurantul a fost de o nota sapte cu indulgenta.
Atmosfera rece, neprimitoare, serviciul mult prea rigid in sensul ca ospatarii pareau foarte stressati si transmiteau acelasi sentiment si clientilor. Mancarea nu a avut nimic deosebit...in afara de pret care nu a fost foarte scump dar a fost prea scump pentru ce s-a oferit. Puiul a aveut un gust deosebit si natural, pielea a fost crocanta gatita la perfectie, dar sosul a lasat mult dorit in sesul ca a fost mult prea dulce pentru gustul meu. Tarta flambee a fost gustoasa dar cam sarata, la fel si supa. Ca desert, chocolate mousse a avut textura perfecta dar a fost facut cu ciocolata amara ceea ce nu m-a atras deloc si m-a deranjat ca nu a fost mentionat in menu.
In concluzie pentru o singura vizita este ok, dar nu m-as duce si a doua oara....


No comments:

Post a Comment