Friday, October 16, 2009

La un meci de fotbal (european) in Seattle


Seattle este un mare centru fotbalistic in America. Recent au castigat cupa Americii (Lamar Cup) echivalenta cupei Romaniei. Dupa numai un an dupa ce au fost infiintati Sounders FC a devenit una dintre cele mai de succes echipe din Statele Unite. Toate meciurile pe care le au se joaca cu stadioanele pline si au batut nenumarate recorduri la vanzari de season tickets (abonamente). Poza este de la unul din aceste meciuri (Sounders FC vs Real Madrid) la care am fost cu baiatul meu.

3 comments:

  1. mmm, si eu imi doresc sa merg pe un asemenea stadion, doar pentru atmosfera .Cred ca e super ;)

    ReplyDelete
  2. Este excelent, am vazut aici echipe pe care numai vis le-as fi putut vedea in Romania.
    Nationala Braziliei, Chelsea, Real Madrid...

    ReplyDelete
  3. Am uitat sa spun si FC Barcelona...:D

    ReplyDelete