Monday, September 28, 2009

Un inceput nou de saptamina

Un nou inceput de saptamina in Seattle. Afara este un soare superb ...dar cu dinti, vremea este racoroasa dar o racoare care te indeamna sa tragi aer adinc in piept si simti mirosul proaspat de conifere care pluteste in aer. Masina toarce incetisor si iata-ma plecand cu zimbetul pe buze catre micul cubicul in care imi voi petrece urmatoarele opt ore din viata.
Sunt opt ore pierdute, sau opt ore castigate este o intrebare irelevanta deoarece sunt opt ore care sunt necesar sa fie comercializate pentru a primi bani. Am colegi pentru care timpul valoreaza putin si de aceea si-l vand aproape pe tot, de asemenea am colegi carora timpul li se pare mult mai pretios decit banii si de aceea prefera sa nu si-l vanda ci dimpotriva sa il pastreze pentru a il imparti cu cei dragi sau cu ei insusi.
Care este alegerea cea mai potrivita? Depinde de om si mai ales depinde de situatia in care se afla fiecare. A gasi adevarata balanta intre a trai si ...a trai este solutia suprema...

3 comments:

  1. Depinde foarte mult daca iti place ceea ce faci.

    Am lucrat la testari de barci si eram pe apa in Puget Sound 4-5 ore pe zi. Am manevrat barci de la 17' la 58', citeodata simbata si duminica. In week-end imi luam nevasta si alti membrii de familie sau prieteni, ne urcam intr-o barca si mergeam la prins de crabi sau la pescuit, din primavara pina toamna. Am calatorit la San Diego, Ft. Lauderdale, Ocean City, MD, si multe alte locuri pentru expozitii de barci si consultanta pentru dealeri.
    Pe scurt, abia asteptam sa ma trezesc dimineata si sa plec la lucru...

    Meridian Yachts s-a inchis in Decembrie 2008.
    Inca nu mi-am gasit un loc de munca...

    ReplyDelete
  2. Wow sorry to hear that. Locuiesti inca in Puget Sound?

    ReplyDelete
  3. Sintem in regula, deocamdata.
    Tot aici locuiesc.

    ReplyDelete