Tuesday, September 22, 2009

Cum se defineste succesul?

De multe ori mi-am pus intrebarea: Ce defineste succesul? M-am uitat in jur si de multe ori am gasit tot felul de definitii in functie de societatea in care traiam. Mi-am dat seama ca in final definitia succesului este si trebuie data de noi insine.
Majoritatea oamenilor isi definesc viata dupa cum sunt priviti de altii, ceea ce la inceput am privit-o cu confuzia copilariei, mai tarziu cu indiferenta adolescentului si in cele din urma am inteles-o si privit-o cu amuzamentul unui barbat adult trecut prin focul vietii.
Vocile si privirile celor din jur nu iti pot hrani spiritul si cu atit mai putin buzunarul. Traind prin ceea ce altii vad in tine si la tine nu faci decat sa iti cobori demnitatea la inferioritea unei gandiri puerile si sa iti limitezi viata la o batalie pierduta din start. Cu cat o sa ai mai mult cu atit o sa vrei mai mult. Cei pe care ti i-ai ales sa iti judece felul de a trai o sa ii concediezi si vei angaja altii mai fatarnici. Cum de reusim sa construim aceasta panza de paianjen in care ne incurcam noi insine? Invidia si vanitatea nu fac altceva decat sa hraneasca invidia si vanitatea celor care ne inconjoara. Se zice ca cel mai mare pacat a lui Lucifer a fost invidia si mai ales vanitatea. Este posibil, si poate de aia o vedem la orice pas.
In momentul cand reusim sa ne eliberam mintea si spiritul de catre cei care ne inconjoara atunci vom reusi sa ne inaltam spiritual si sa gasim pace.
Sa fii singur inseamna sa fii puternic!
Sa nu uitam ca:
"When the voice and the vision on the inside become more profound and clear than the opinions on the outside, you've mastered your life!" John F. DeMartini

No comments:

Post a Comment