Monday, January 18, 2010

Queen Mary Tea Room - review

Dupa cateva saptamini petrecute cu bucataria asiatica, indiana si chineza, weekendul asta am decis sa ma intorc pe batranul continent si sa merg British, deci asa am ajuns la Queen Mary Tea Room in Seattle.
Locatia este destul de usor de gasit, putin mai departe de university district, la cinci minute de university village. Din strada este usor de vazut si sunt destule locuri de parcare pe strada. Localul este exact cum este descris in nume…o camera mai mare care are approximatv opt mese. La intrare se afla o pereche de porumbei care sunt mascotele locatiei. Interiorul este decorat in stil britanic, cu perdele, cesti si vase de portelan ornand rafturile de pe pereti. Cestile sunt de portelan Made in England, tacamurile arata ca de argint cu toate ca nu pot baga mana in foc ca chiar sunt din argint. Pe fiecare masa se afla un mic vas de portelan cu zahar a carui granule sunt multicolore, langa acesta este un mic dispozitiv cu trei clepsidre cu nisip de diverse culori care sunt reglate sa curga pentru diferite concentratii pentru ceai. De exemplu pentru un ceai mai tare te uiti la clepsidra care curge pentru 4 minute, pentru unul mediu te uiti la cea de 3 minute samd.
Locatia este extrem de ocupata si este indicat sa faci rezervare cu o zi inainte. Serviciul este excelent si chelnerii au dat dovada de bune cunostinte in privinta ceaiurilor. Meniul este plin de tot felul de ceaiuri, de la ceaiuri indiene si pana la ceaiuri rusesti. Cu alte cuvinte aceasta mica ceainarie este un vis pentru cunoscatorii de ceaiuri.
Ceaiurile au avut o aroma deosebita, am comandat Rose Royal tea si Black tea.
Ca mancare ca de obicei am comandat mai multe feluri ca sa ne putem face o impresie mai buna despre calitatea bucatariei. Deci am luat rinichi si carne de miel in foetaj si westminster foetaj care continea branza, sunca si spanac. Amandoua s-au dovedit de a avea un gust excelent, rinichii au avut o aroma delicioasa pe care numai la mancarurile din Romania am gasit-o, iar Wesminster a fost de asemenea un deliciu.
Clientela principala sunt in general mame, fiice, prietene sau bunice si cu toate ca eram numai trei barbati in toata camera nu pot sa spun ca ne-am simtit in nici un fel la nelalocul nostru. A fost o experienta excelenta si incurajez pe oricine sa vina si sa incerce sa devina bautor de ceai.
Locatia – B+
Serviciul – A
Pretul – B- (cam scump)

Disclaimer - pozele sunt luate de pe internet, nu sunt facute de mine.

1 comment:

  1. Nu am fost in Seattle. E adevarat ca ploua mult, sau e un zvon:)

    ReplyDelete