Saturday, January 9, 2010

Bamboo Garden - restaurant review

Este timpul pentru un alt restaurant review – Bamboo Garden in Bellevue.
Am ajuns la acest restaurant la recomandarea calduroasa a unui prieten care mi-a spus ca aici voi gasi una din cele mai bune bucatarii chinezesti din East Side. Zis si facut, mi-am facut timp in weekend si am mers sa vad despre ce este vorba. Am mers intentionat la un timp cand nu este extraordinar de ocupat ca sa pot avea o idée mai buna a serviciului si a calitatii mancarii.
Restaurantul a fost relativ usor de gasit, este in downtown Bellevue pe niste strazi laturalnice si cu toate ca am ajuns la ora cinci acolo deci intre pranz si cina am vazut indeajuns clienti ca sa imi pun sperantele indeajuns de sus pentru ce va urma.
Interiorul arata tipic ca orice restaurant Asiatic cu bambusi plantati pe ici pe colo, la intrare am fost intampinati imediat de catre hostess, si am fost asezati la o masa.
Am comandat toti impreuna cu ideea ca vom gusta unul de la altul. Deci ceea ce am comandat a fost duck mango (rata cu mango), dried fried string beans , beef skewers (carne de vaca pe bat) si sesame crispy chicken (pui crocant cu susan).
Comanda ne-a fost luat-a de o chelnerita care vorbea bine engleza si a notat totul pe un carnetel. Am fost serviti cu ceai la inceput, dupa aproximativ 20 de minute ne-au venit beef skewers care nu arata in nici un fel ca in poza, erau crocante si putin cu grasime.
A trebuit sa asteptam inca vreo 15 minute pentru ca sa vina rata cu mango. A venit intr-o farfurie imensa, carnea a fost foarte grasa, inmuiata intr-un sos albicios si pe deasupra nu a fost deloc fiebinte ceea ce a facut ca grasimea sa se simta si mai mult.
Dried fried beans (fasole verde prajita) - foarte buna si gustoasa dar mi-ar fi placut sa fie putin mai crocante
Sesame crispy chicken (puiul cu susan) dupa o asteptare de jumate de ora nu a venit deloc si cand am vorbit cu chelnerita am realizat ca l-a uitat cu desavarsire, deci am renuntat la el.
Serviciu - ok dar intr-un restaurant este inadmisibil sa se uite comanda mai ales ca nu era mai nimeni acolo - nota 4
Mancarea - neincalzita cum trebuie, facuta in pripa - nota 5
Inauntru - podeaua arata din ciment ieftin nefinisat, in rest arata ok - nota 6
Nu as mai merge inca o data acolo.

No comments:

Post a Comment