Saturday, January 16, 2010

Permis auto

Permisele auto in statul Washington se dau pe o perioada de 5 ani. Pentru mine perioda de cinci ani a trecut si mi-a venit randul sa imi reinoiesc permisul. Procedura este simpla...chiar foarte simpla. Primesti prin posta o scrisoare de instiintare ca iti va expira permisul pe data respectiva, (de obicei data de expirare este intotdeauna data de nastere) si ti se dau optiunile cum iti poti reinoi permisul. Una ar fi sa te duci la un centru de emitere a permiselor, altul ar fi prin posta si al treilea(cel mai simplu) este sa te duci pe website-ul lor si sa o faci acolo. Multi se vor intreba, dar nu trebuie sa faci nici un control medical, ochi etc. Cand iti completezi cererea online la un moment dat esti intrebat "pe cuvint" daca viziunea iti este buna si daca esti sanatos. Se pare ca increderea este un lucru foarte important aici si de asemenea este ceva de admirat ca s-a ajuns la un astfel de nivel de civilizatie.
Mi-am completat cererea, am platit taxa de $25 si in doua saptamini am primit permisul nou :)

2 comments:

  1. Felicitari :) Problema apare doar atunci cand nu esti multumit(a) cu poza pe care o ai in permis si vrei sa o schimbi.Atunci chiar trebuie sa te duci la office :P

    ReplyDelete
  2. Sau cand stii ca o sa iti expire permisul te apuci si workout pina arati asa cum vrei sa arati in poza :)

    ReplyDelete