Sunday, May 23, 2010

Adoptia

Dupa cum am scris in postul anterior familia s-a marit cu o mica pisicuta pe nume "Pisica". Am adoptat-o de la centrul de caini si pisici vagaboante care oficial se cheama "Seattle Humane Society". Adoptia s-a facut relativ usor. Am vizitat centrul de vreo trei ori inainte sa adopt pisica, in mare parte ca de fiecare data cand am fost nu prea aveau pisioi de adoptat. Se pare ca weekendul asta am fost mai norocos si am reusit sa imi gasesc o pisica la varsta si la culoarea pe care mi-am dorit-o.
Pisica este castrata, are un microchip sub piele in caz ca este pierduta sa fie scanata si gasita imediat, primele vaccinari impotriva viermisorilor si a altor boli deja facute. Asta este procedura standard pentru orice adoptie de pisica. M-a costat toata afacerea 140$. Am primit o gramada de hirtii cu fisa medicala, cu locatii unde gasesc policlinici veterinare etc. Pentru moment cam atatea informatii, acuma stau si enjoy cum mica mea companioana imi toarce linistita pe canapea :)

No comments:

Post a Comment