Monday, January 17, 2011

Luni - o noua saptamana

Iata ca incepem o noua saptamana. Vremea afara este un frumos 13C, la munca merg numai in tricou si cu un fleece pe mine - uniforma zilnica daca locuiesti in Nord Vest :). Vineri am luat o amenda ca nu am oprit total la semaforul rosu inainte sa intorc la dreapta...hmm ok, deci se mai duc 124$, ce sa-i faci nu te incurci cu legea. In afara de asta, Seahawks nu s-au calificat mai departe din cauza ca au peirdut ca niste idioti meciul cu Chicago Bears. Pisica pe care o am scapa mereu afara si ma face sa o urmaresc minute intregi pana cand pana la urma imi da voie sa o prind :D.
Imi continui programul de P90X si ma simt din ce in ce mai in forma - il recomand oricui vrea sa intre in forma! Cam asta sunt noutatile.

No comments:

Post a Comment