Monday, November 8, 2010

Ganduri

Astazi este Sf Mihai si cum ma cheama si Mihai sanatate si fericire tuturor Mihailor si Gabrielilor din lumea asta, si la feminin si la masculin.
Am fost la un restaurant am a vut o masa frumoasa dar parca tot bagat in butoiul de depresie sunt.
Nu gasesc prea nimic care sa ma bucure si care sa mi se pare deosebit, ma simt ca Hemingway care scria si astepta doar sa moara.
Toti din jurul meu mi se par ca au bucurii infantile care de fapt nu inseamna nimic, esenta vietii in sine lipseste in jur, totul este o lupta aiurea pentru niste chestii materiale care nu inseamna de fapt nimic. Este caraghios cand ma uit la mine la munca cum fiecare se lupta sa ajunga la avansarea penibila de a avea un birou cu fereastra...cat de jos am ajuns ca oameni, sa ni se para prestigios numai ca am avea birou la geam.
In alta ordine de idei indienii cu care lucrez se promoveaza si angajeaza unii pe altii, peste noapte toti sunt manageri si te intrebi de unde.... astia noi venitii, romanii sau alti imigranti vin cu idei ca trebuie sa se dea in figuri si vorbesc baliverne si prostii de doi bani si dupa putin timp isi dau seama ca de fapt nu ii baga nimeni in seama, Paunescu a murit si cu el s-a dus si Cenaclu Flacara din copilarie, cica a lasat in urma lui 3.5 mil de Euro...care Dumnezeu stie cum a putut unul sa faca atata caruta de bani numai in cativa ani si sa se mai si pretinda cinstit...si asa iata ca a trecut un alt an...La multi ani tovarasi!

No comments:

Post a Comment