Sunday, November 28, 2010

Din Tai Fung restaurant review

Astazi am fost la faimosul Din Tai Fung restaurant care in sfarsit a ajuns si pe teritoriul Americii si spre mandria noastra primul Din Tai Fung din America a fost deschis chiar in Bellevue, Washington, orasul meu.
Nu am mai facut demult un restaurant review, nu din cauza ca nu am trecut prin restaurante, dar pur si simplu nu am gasit timp, nici inspiratie si sincer sa fiu nici un restaurant vizitat nu a fost prea deosebit pentru a merita sa il pun pe blog. Din Tai Fung mi-a dat motivul perfect de a face un alt restaurant review dupa o indelungata absenta de cateva luni bune.
Zvonul ca Din Tai Fung isi va deschide un restaurant in zona Seattle circula de peste un an. Am vizitat de nenumarate ori locatia de langa Bellevue Square, mai precis Lincoln Square, unde faimosul restaurant de dumplings va fi deschis. Astazi in sfarsit mi-am gasit timp sa fac o vizita si sa vad si eu de ce atata buzz despre acest restaurant.
Locatia a fost foarte usor de gasit, fiind intr-un loc foarte popular in Bellevue chiar in mallul cu Lincoln Cinemas, Parlour si Lucky Strike Bowling Alley.
Parcarea este underground, gratuita in weekend si validata pe timpul saptamanii. Cand am ajuns acolo pe la ora 7PM era o coada de cam 45 de minute dar am primit masa in mai putin de 10 minute, probabil cei care isi pusesera numele pe lista nu au mai avut rabdare sa astepte.
Locatia inauntru nu arata prea fancy, este mai mult ca o cantina. Lucrul care mi-a placut este ca la intrare se poate vedea bucataria prin geam si clientii pot vedea cu ochii lor cat de migalos trebuie sa fii ca sa poti sa faci dumplinguri, cred ca arata mult mai simplu decat este in realitate.
Serviciul a fost foarte placut, rapid si profesional si totul facut cu zimbetul pe buze. Un lucru de care nu am fost prea incantat a fost faptul ca am avut cel putin 5 chelneri(ite) care au servit si au luat comanda, ceea ce m-a facut sa nu fiu sigur cui ii platesc si daca comanda va veni la timp. Pe partea cealalta daca stau bine si ma gandesc numarul mare de chelneri a facut ca totul sa se miste foarte repede si eficient. Asteptarea de cand m-am asezat la masa si pana a venit primul chelner a fost mai putin de 3 minute, mincarea a luat alte cinci minute si plata vreo trei minute - totul foarte practic si rapid.
Mincarea a fost foarte interesanta - dumplinguri, care sincer sa fiu nu le-am mai avut niciodata in stilul asta adica steamed (oparite). In meniu sunt mentionate juicy dumplings si regular dumplings, cele care sunt juicy trebuie sa fii atent ca au un sos inauntru si exista riscul sa te oparesti daca nu esti atent. Modul in care se maninca este explicat de chelner adica se face o mica gaura in dumpling, se suge sosul cu grija dupa care dumplingul se inmoaie intr-un sos pe care ti-l prepari singur sos de soia o parte, doua parti otet, amestecate cu betisoare de ginger care sunt deja pregatite intr-o farfurioara mica.
Am luat de asemenea si hot and sour soup care a fost ok, pot spune ca am gustat acelasi fel de supa in alte parti si a fost mai buna ca aici. De baut am luat de curiozitate un Mojito cu castraveti, menta etc care nu s-a prea meritat, dar pana la urma am mers la acest restaurant pentru dumplings si nu pentru mojito asa ca ii iert :).
Deci notele sunt dupa cum urmeaza:

Locatie, parcare etc - 10
Serviciu - 9 (nu ii dau zece pentru ca am ametit din cauza numarului de chelneri)
Mancarea - 9(dumplings), 6 (H&S Soup), 4 (Cucumber Mojito)
Pret - 9 (mult mai ieftin decat as fi crezut - 10 dumplings pentru 9$)
Concluzia - daca mergi numai pentru dumplings, se merita. Voi mai vizita? - bineinteles :)






No comments:

Post a Comment