Tuesday, August 7, 2012


Am sa raspund la una din intrebari care se pare ca creaza o mare confuzie in randul Pontanistanistilor care vor sa traiasca in tara si sistemul care ne indreapta spre Pontanistan - de ce am refuzat sa merg la vot si sa legitimez politica fricii si veninului promovata de USL?

Nu am votat pentru mai multe motive.

Eu nu imi doresc să susţin un sistemul care cred ca nu este bun pentru Romania si romani. Nu pot legitima un joc murdar politic practicat de Antonescu si Ponta. Daca m-as asocia cu acesti politicieni murdari ar insemna ca sunt ca ei.
Cu atat mai putin vreau sa sustin acest sistem dupa ce au terfelit imaginea Romaniei in lume fara pic de considerare fata de poporul roman. Dacă aş fi votat ar fi insemnat ca am fost de acord cu toate manevrele politice facute de catre Ponta si USL cand au acaparat puterea. In cazul in care Romania va ajunge ca Rusia stalinista sau ca Germania fascista nu vreau ca votul meu sa fi legitimat un astfel de sistem.

Eu impreuna cu alte 11 milioane de romani cu drept la vot am ales sa votam impotriva USL si refuzam sa lasam tara sa devina Pontanistan!

Istoria dictaturii USL descrisa de Le Monde:

Cotidianul francez explică cititorilor săi în mai multe capitole criza politică de la Bucureşti. Dintre ele, cel mai amplu este intitulat „mâna forte asupra instituţiilor statului”. Deşi majoritatea parlamentară era în mod evident suficientă pentru suspendarea preşedintelui, coaliţia de stânga de la Bucureşti a avut grijă să nu lase la voia întâmplării niciun detaliu. Aşa au fost demişi şefii Camerelor Parlamentului, iar preşedintele PNL Crin Antonescu a ajuns între timp chiar şef interimar al statului. Aşa a fost schimbat Avocatul Poporului, singura instituţie ce poate contesta Ordonanţe ale Guvernului la Curtea Constituţională. Aşa au fost schimbate conducerile de la Institutul Cultural Român, de la Televiziunea Publică, iar Monitorul Oficial a fost trecut în subordinea directă a Executivului.

Pentru mine suna cam stalinist acest mod de guvernare, deci va rog nu ma mai intrebati de ce nu am legitimat USL-ul prin prezenta mea la vot.

No comments:

Post a Comment