Wednesday, June 1, 2011

Ultima zi la munca

Si iata ca a venit si ultima zi la munca :) Sunt printre cei mai vechi in echipa pe care o parasesc, lacrimi de surpriza la unii, consternare la altii, sefii m-au intrebat daca mai multi bani ma pot tine la munca, alt sef mi-a spus ca se simte vinovat ca nu a facut mai mult sa ma tina aici, dar asta este, a venit si acest moment care simt ca trebuia sa existe si acum mai mult ca oricand se pare ca este timpul potrivit.
Unul din managerii cu care am lucrat multi ani mi-a spus ca daca vreau intradevar sa plec poate ca acuma este cel mai bun timp, piata muncii se pare ca si-a revenit, echipa noastra nu mai este asa de dinamica ca inainte deci cu Dumnezeu inainte. Nu o sa imi pun lucurile in cutie de carton ca sa plec, ci pur si simplu o sa le impart printre colegii care raman. Nu mi-am dat demisia de multe ori in viata dar sincer sa fiu este o senzatie intradevar extraordinara...stiu ca a fost o decizie buna, acuma am nevoie numai de putina odihna, atat.

2 comments:

  1. IP:
    Well deserved break from work! Too long at the same work place is not good..gets monotonous & boring! Change is always good!

    Good Luck Dan :)

    ReplyDelete