Wednesday, April 27, 2011

Ganduri

Majoritatea oamenilor isi traiesc viata in functie de cum ii vad altii. Isi cumpara anumite haine ca sa fie admirati de prieteni, isi cumpara anumite masini ca sa se poata da in figuri, ajung sefi ca sa fie "respectati" in ochii altora si fac totul ca sa ajunga acolo. Toata viata lor este cladita in acest mod superficial si totusi cred ca acesti oameni gasesc o satifactie mai mare de la viata. Hranindu-se din vanitatea personala si invidia altora aceste suflete reusesc sa isi gaseasca un echilibrul gaunos care ii suporta moral in viata. De aia majoritatea oamenilor de acest fel o data luati din mediul lor sunt pierduti.
Gandurile ma poarta spre indoielile pe care le am in legatura cu valorile adevarate a vietii. Este oare mai bine sa te ridici in viata asa cum cred eu ca este real? Definitia realului pentru mine inseamna, valori morale, loialitate, compasiune si inteligenta proprie. In cartea lui Myiamoto Musashi, marele samurai, el descria lupta ca fiind ceva in care nu instinctul te duce spre victorie, ci spiritul.
Pentru cei ca mine care duc aceasta cruce a vietii singuri, care lupta singuri fara a isi cladi casa pe spinarile prietenilor, rudelor si a cunostintelor viata devine grea dar curata - acesta este oare calea cea dreapta?
Daca as fi ramas in Romania probabil as fi murit de foame, pentru ca onoarea nu m-a lasat niciodata sa fiu servil, sa dau spagi sau sa plec spatele la favoruri. Am ajutat tot timpul neconditionat pentru ca la randul meu am primit ajutor de la Dumnezeu ...tot neconditionat. Spiritul meu si lumina divina sunt, au fost si vor fi singurele calauze in viata mea...poate traiesc in timpuri care nu imi apartin, poate as fi fost mai confortabil intr-o lume unde onoarea valoreaza mai mult ca banii, Dumnezeu stie. Daca m-am nascut in aceasta era cred totusi ca este o motivatie a naturii de m-a adus aici...
Ma rog, cam atata cu gandurile mele, cam asta imi trece prin cap la ora asta....

No comments:

Post a Comment