Friday, March 18, 2011

N-am mai scris nimic

N-am mai scris nimic in ultima vreme ori pentru ca am fost prins cu una si alta ori pur si simplu pentru ca nu am avut chef. Cutremurul din Japonia parca m-a deprimat asa de-o data cu toate ca este la mii de km departare, dupa aia asa din senin a murit si un coleg de munca la 36 de ani de atac de cord. Se pare ca saptamina trecuta nu a fost o saptamina prea buna pentru lume.
Japonezii se pare ca sunt prea mandrii ca sa accepte ajutor de la oricine, la stiri aici chiar am vazut americanii comentand, cum poti sa ajuti una din cele mai dezvoltate tari din lume, este o situatie foarte dificila.
Aici lumea a inceput sa cumpere pastile cu iod, imi aduc aminte cand eram copil si s-a intimplat dezatrul de la Cernobil ca ne-a strans pe toti in curtea scolii si ne-a dat guvernul cate o pastila fiecaruia. Ma intreb oare de ce guvernul american nu face la fel ca vorba aia este o tara super bogata.

No comments:

Post a Comment