Wednesday, September 8, 2010

Portland

In long weekend neavand nici un plan dinainte stabilit am luat laptopul in brate si am inceput sa search prin imprejurimi ca sa gasesc ceva de facut. Intimplator am desoperit ca nu prea departe de Seattle - la vreo 3 1/2 cu masina se afla un muzeu unde se gasesc multe obiecte care au apartinut reginei Marie a Romaniei. Muzeul se cheama Maryhill Museum of Art si se afla in sudul statului Washington, mai aproape de Portland decat de Seattle.
Locatia muzeului este un pic cam ciudata, dat fiind ca se afla chiar in pustietate, dar se merita neaparat vazut, mai ales ca este o mica insula romaneasca in mijlocul Americii. Nu sunt monarhist dar nu pot spune ca nu am fost incantat si chiar mandru ca exista un astfel de muzeu.
In afara muzeului se mai poate vizita si o replica completa a lui Stonehenge - deci am sters de pe lista vizita in Anglia cu ocazia asta ;).

No comments:

Post a Comment