Saturday, July 31, 2010

Astazi am participat in The Great Urban Race in Seattle.. Ce inseamna aceasta cursa este propriuzis in fel de Amazing Race unde ti se da o lista de indicii pe care trebuie sa le gasesti prin jurul Seattle-ului. In cazul nostru au fost 12 chestii care trebuiau gasite sau facute si am avut 5 ore jumate sa le efectuam. Am reusit cu alergare cu tot sa le terminam in 4 ore si 11 minute iar castigatorul le-a terminat in aproape 3 ore.
Lista lucrurilor pe care a trebuit sa le gasim a continut de la cumpararea unor conserve cu vegetale si cu lapte condensat si a le dona intr-un colt indepartat al orasului pina la invatarea cum sa faci jucarii pentru copii din baloane. Am mai fost si pe la o sala de box, am mai facut si o piramida din 6 persoane, am facut poze cu oameni necunoscuti, ne-am legat la ochi si am facut piramide din pahare la o berarie si tot asa. A fost foarte mult fun, lumea a fost imbracata din ce in ce mai traznit, vremea excelenta. I love you Seattle! :D



No comments:

Post a Comment