Sunday, June 27, 2010

Capsunar in America




Astazi m-am facut capsunar in America. La aproximativ jumatate de ora distanta de Seattle se afla un lant de ferme agricole unde te poti duce si culege diverse fructe sau legume in functie de sezon. Astazi am profitat de vremea insorita si am mers la cules de capsuni.
Procesul este foarte simplu, conduci pina la ferma, care de altfel este foarte usor de gasit datorita semnelor postate peste tot, parchezi masina frumos langa campul plin de capsuni, te duci la unul din baietii care stau la o taraba langa parcare si asculti atent la indicatii.
Procesul in sine este foarte simplu. Te duci in camp si unde vezi o persoana cu un steag mare si rosu acolo este locatia unde ti se va repartiza un rand de cules. Randurile sunt marcate cu niste bete vopsite cu vopsea portocalie ca sa fie usor de vazut. Ti se spune sa incepi unde vezi un bat si dupa aia sa infigi batul unde ai terminat si in felul asta o alta persoana sa poata continua culesul pe randul respectiv. Am uitat sa mentionez ca la taraba ti se da un cos de lemn in care poti pune o cutie de carton pentru a pune capsunile in ea.
Cand ai terminat de cules cat ai vrut...sau cand ai obosit de atata cules, infigi batul, iti iei cosul de lemn plin cu recolta si te duci inapoi la taraba sa cantaresti cat ai cules. Pretul pe care trebuie sa il platesti este 1$ pe pound adica 2$ pe kg. Deci mi-am luat cutia plina de capsuni (nu am platit nimic pentru cutie) si am plecat obosit dar satisfacut acasa ca sa ma uit la campionatul mondial.
O gramada de lume, o zi excelenta si niste capsuni delicioase...asta a fost ziua de duminica :0)

No comments:

Post a Comment