Tuesday, December 1, 2009

Wild Ginger restaurant review

Restaurantul Wild Ginger s-a deschis recent in noul complex Braven din downtown Bellevue.
Restaurantul foarte frumos, usor de gasit, mare dar nu intimidant. Totul facut cu cap si gust, culorile inchise ale meselor si zidurilor creeaza intimitate, muzica placuta in surdina, lumanari mici pe masa, mesele nu au fete de masa ci sunt din lemn finisat fara a fi lacuit, ceea ce da un sentiment asiatic placut, serviciul excelent, chelnerii bine pusi la punct, relaxati si foarte atenti.
Atmosfera intima, preturile decente si mincarea excelenta.
Am comandat WILD GINGER FRAGRANT DUCK si SEVEN FLAVOR BEEF. Amindoua exceptionale, ratza gatita la perfectie, crocanta la suprafata si plina de arome in interior. Chiflele din jurul ratei sunt facute cu faina de orez si sunt nemaipomenite. Ratza se poate adauga in chifle si mancata ca pe un sandwich, sau pur si simplu taiata si mincata normal cu chifla respectiva ca garnitura. Un lucru placut de remarcat este faptul ca rata nu continea nici un os si a fost foarte usor de mancat. Pe linga felul principal am mai comandat si green beens care au fost de asemenea extrem de gustoase, crocante si condimentate indeajuns ca sa nu fie prea picante.
Un extra touch care mi-a placut a fost ca la masa am avut optiunea de a alege intre tacamurile clasice si betisoarele chinezesti - amindoua fiind prezente linga farfurie. Eu am ales betisoarele :)
Ca bautura am incercat mai multe, cosmopolitan facut cu rodie destul de bun - nota 8, mojito traditional - nota 7, si specialitatea casei mango mojito, excellenta combinatie de mango si menta impreuna cu bacardi - nota 10.
La sfarsitul cinei am comandat niste ceai de iasomnie care a fost nemaipomenit, o aroma excelenta si un pret la fel - in jur de 2$.
In afara cinei care a fost excelenta, vizita la toaleta a fost o surpriza in sine, uscatoarele de maini fiind din secolul viitorului. Functioneaza pe un sistem unde iti introduci mainile intr-un fel de dispozitiv cu aer cald si in max 10 secunde sunt uscate - prima data cand le vad si le dau nota 10.
In ansamblu, pe o scara 1-10 restaurantului ii dau un 9.
Daca as mai considera sa merg acolo - fara indoiala.

Disclaimer - pozele nu sunt facute de mine ci colectate de pe internet, a se vedea adresa in address web cand deschideti pozele.

4 comments:

  1. Si cat te-a costat toata afacerea ?

    ReplyDelete
  2. Pai daca este sa fac o lista cu toata mincarea (2 pers):
    rata portie mare (orez inclus)
    vita portie mare
    green beans
    3 coktails
    ceai
    doua truffle pe care am uitat sa le mentionez
    plus 20% ciubuc cam 85$

    ReplyDelete
  3. Am uitat sa scriu si doua springrolls care se cheama budda rolls :)

    ReplyDelete
  4. uh, ai lasat ceva bani :|
    bine macar ca a meritat ;)

    ReplyDelete